L’Ajuntament de Martorell obre la convocatòria de creació d’una borsa de treball per cobrir vacants d’auxiliars administratius/ves
21/03/2019 10:59L’Ajuntament de Martorell fa pública la convocatòria de selecció de personal que té per objecte la creació d’una borsa de treball per cobrir vacants sobrevingudes, absències o substitucions d’auxiliars administratius/ives, en règim de personal funcionari interí o de personal laboral temporal per a la prestació de serveis a l’Ajuntament de Martorell, i en règim de personal laboral temporal per a la prestació de serveis al Patronat Municipal de Serveis d’Atenció a les Persones de Martorell.
Les funcions seran les pròpies d’auxiliar administratiu/iva.
La presentació de sol·licituds podrà realitzar-se en el Registre General de l’Ajuntament (carrer Mur, 61, planta baixa, de Martorell), o en qualsevol altre dels llocs assenyalats en l’article 16.4 de la Llei 39/2015 d’1d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Amb la sol·licitud s’haurà d’aportar la documentació relacionada amb les bases de la convocatòria.
D’acord amb les bases de la convocatòria, el termini de presentació de sol.licituds es trobarà obert des del 20 de març al 8 d’abril de 2019, ambdós inclosos.
Requisits aspirants
Per ser admeses i, en el seu cas, prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants hauran de reunir els requisits previstos en els punts següents amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol•licituds, i mantenir aquestes condicions fins a la contractació o nomenament, si s’escau:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores.
També hi poden ser admesos/eses el/la cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels/de les ciutadans/anes espanyols/oles, com de nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats/ades de dret, i també els seus/les seves descendents i els/les del seu/de la seva cònjuge, sempre que no estiguin separats/ades de dret, siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat dependents.
Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han de demostrar coneixements suficients de castellà i català; s’exigirà la superació de proves amb aquesta finalitat.
b) Tenir 16 anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa per a l’accés a la funció pública.
c) Estar en possessió del títol de Graduat en ESO, Graduat Escolar, tècnic/a de formació professional de primer grau, tècnic/a de cicle formatiu de grau mitjà o qualsevol altre equivalent o superior.
Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger caldrà disposar de l’homologaciócorresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport o s’haurà d’aportar el títolacadèmic traduït per intèrpret jurat amb el reconeixement de la titulació per exercirla professió objecte de la convocatòria.
d) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
e) No estar inhabilitat/ada per a l’exercici de les funcions públiques per sentència ferma, ni haver estat separat/ada o acomiadat/ada mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol Administració Pública per resolució ferma. Així mateix, les persones estrangeres hauran d’acreditar mitjançant declaració jurada o promesa, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal, que impedeixi en el seu estat l’accés a l'administració pública.
f) No incórrer en causa legal d’incapacitat o incompatibilitat segons la normativa vigent.
g) Conèixer les dues llengües oficials a Catalunya (català i castellà).
Proves de selecció
Les proves de selecció inclouran una prova de català (nivell C1), una prova de castellà (nivell C1) per a les persones que no tinguin nacionalitat espanyola, un test sobre el temari relacionat amb les bases de convocatòria, una prova pràctica d’ofimàtica, una fase de concurs de mèrits i una entrevista personal.
Per poder prendre part en el procés de selecció, les persones interessades hauran de fer-ho constar mitjançant sol•licitud facilitada al Registre General de l’Ajuntament.
La vigència d’aquesta borsa serà de dos anys a comptar des de la data de la publicació al tauler d’anuncis de la corporació i a la seu electrònica de la relació definitiva en ordre de puntuació, d’acord amb la proposta feta per l’òrgan de selecció.
Exhaurida la seva vigència, les persones incloses a la borsa perdran tots els drets derivats de la superació d’aquest procés de selecció.
Enllaços relacionats
Sol•licitud borsa de treball auxiliar administratiu