FORMACIÓ A MIDA
Formació a mida per adaptar-se a les necessitats de les empreses
Programa FORMACIÓ A MIDA
La Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell ha sol·licitat el programa de la Diputació de Barcelona “Formació a mida” per desenvolupar el curs gratuït d' "Atenció a persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament" aquest any 2019.
El programa consisteix en una línia de finançament que la Diputació de Barcelona (Ajut de concessió directa que s'emmarca dins el Protocol General i el Pla "Xarxa de Governs Locals 2016-2019") posa a disposició dels ajuntaments per poder desenvolupar actuacions de capacitació, les quals s’han dissenyat a mida de les necessitats de les empreses. Alhora, les empreses es comprometen a contractar persones en situació d'atur inscrites als serveis locals d'ocupació (SLO).
L’objectiu és promoure la inserció laboral de les persones aturades mitjançant una formació adaptada a les necessitats reals del teixit empresarial.
La formació és GRATUÏTA pels alumnes, ja que és subvencionada al 100% per l'Ajuntament de Martorell i la Diputació de Barcelona.
Les inscripcions al curs es poden fer a través d'aquesta web al link corresponent a l'activitat. Les activitats tindran lloc a les instal·lacions del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del riu s/n, Martorell).
OFERTA FORMACIÓ A MIDA SETEMBRE 2019:
"Atenció a persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament" · 5, 6, 9, 10, 12, 16, 17 i 19 de setembre de 2019, de 10 a 14 h
Formació adreçada a persones que tinguin interès a formar-se i treballar en l’àmbit de l’atenció a persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament, especialment en l’atenció directa. Es valorarà que prèviament tinguin formació en l’àmbit sociosanitari o atenció a la dependència (mestres, educadors, integradors socials, infermeria, etc.).
El curs s’adreça prioritàriament a persones inscrites a l’Oficina de Treball del SOC i al Servei Local d’Ocupació de Martorell i rodalies com a demandants d'ocupació o millora.