Obre la convocatòria d’una borsa de treball per cobrir una vacant d’auxiliar administratiu
30/05/2016 14:21L’Ajuntament de Martorell convoca un procés de selecció per a la creació d’una borsa de treball per cobrir, de manera interina, una plaça d’auxiliar administratiu vacant a la plantilla de personal, més les que es puguin produir durant el període de vigència de la borsa.
Les sol·licituds s’han de presentar al Registre General de l’Ajuntament (c/ del Mur, 61), del 31 de maig al 20 de juny, ambdós inclosos.
Les persones interessades hauran de disposar del títol d’ESO, tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels països membres de la Unió Europea, tenir més de 15 anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
Proves de selecció
Les proves de selecció inclouran una prova de català (nivell C1), una prova de castellà (nivell C1) per a les persones que no tinguin nacionalitat espanyola, un test sobre el temari relacionat amb les bases de convocatòria, una prova pràctica d’ofimàtica, una fase de concurs de mèrits i una entrevista personal.
Per poder prendre part en el procés de selecció, les persones interessades hauran de fer-ho constar mitjançant sol·licitud facilitada al Registre General de l’Ajuntament.
Amb la sol·licitud s’haurà d’aportar la documentació relacionada amb les bases de la convocatòria.
Sol·licitud borsa de treball auxiliar administratiu