Places disponibles als cursos de "Tècniques de venda" i "Processos de venda" del Consell Comarcal a Martorell
26/04/2016 11:58Places disponibles a dos cursos de formació per a perfils comercials emmarcats en el projecte “Promoure l’Ocupació a la Indústria Local” (POIL) sector de l'alimentació del Consell Comarcal del Baix Llobregat.
Encara queden places disponibles als cursos de formació per a perfils comercials emmarcats en el projecte “Promoure l’Ocupació a la Indústria Local” (POIL) sector de l'alimentació del Consell Comarcal del Baix Llobregat, que s'inicien la propera setmana al Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner de Martorell.
- Tècniques de venda: del 2 de maig al 7 de juny de 2016 / dll-dc-dv / 15:00h-20:00h
- Processos de venda: del 3 de maig al 2 de juny de 2016 / dm-dj / 15:00h-20:00h
Requisits participants
Les persones interessades a participar han de complir els següents requisits:
- Empadronades a un municipi dels Ajuntaments participants en el projecte.
- Nivell d'estudis assolit (mínim ESO/EGB)
- Estar inscrit a l'OTG com a DONO (Demandant Ocupació No Ocupat el dia anterior a la contractació)
- Pertànyer a un d’aquests col·lectius:
Haver Exhaurit la prestació i/o el subsidi, Dona o Home de 16 a 30 anys i majors de 45 anys o Persona amb discapacitat reconeguda a partir del Grau 2
Inscripcions
Per realitzar la vostra inscripció trucar al tel. 93 775 31 01 o enviar un correu electrònic indicant les vostres dades a moliempresa@martorell.cat
CONTINGUT DELS CURSOS:
TÈCNIQUES DE VENDA
Programa, contingut i temporalització de les accions/mòduls formatius:
1. Processos de venda
• Tipus de venda.
• Fases del procés de venda.
• Aproximació al client/a, desenvolupament i tancament de la venda.
• Preparació de la venda.
• Aproximació al client/a.
• Anàlisi del producte i/o servei.
• L’argumentari de les vendes.
2. Aplicació de tècniques de venda
• Presentació i demostració del producte i/o servei.
• Demostracions davant d'un gran nombre de clients.
• Argumentació comercial.
• Tècniques per a la refutació d'objeccions.
• Tècniques de persuasió a la compra.
• Tècniques de comunicació aplicades en venda.
• Tècniques de comunicació no presencials. 3. Seguiment i fidelització de clients
• La confiança i les relacions comercials.
• Estratègies de fidelització.
• Externalització de les relacions amb clients: telemàrqueting.
• Aplicacions de gestió de relacions amb el client (CRM).
3. Resolució de conflictes i reclamacions propis de la venda.
• Conflictes i reclamacions en la venda.
• Gestió de queixes i reclamacions.
• Resolució de reclamacions.
ORGANITZACIÓ EN ELS PROCESSOS DE VENDA
Programa, contingut i temporalització de les accions/mòduls formatius:
1. Organització de l'entorn comercial
• Estructura de l'entorn comercial
• Fórmules i formats comercials
• Evolució i tendències de la comercialització i distribució comercial. Fonts d'informació i actualització comercial
• Estructura i procés comercial en l'empresa.
• Posicionament i imatge de marca del producte, servei i els establiments comercials
• Normativa general sobre comerç
• Drets del consumidor
2. Gestió de la venda professional
• El venedor professional
• Organització del treball dels venedor professionals
• Maneig de les eines de gestió de tasques i planificació de visites
3. Documentació pròpia de la venda dels productes i serveis
• Documents comercials
• Documents propis de la compravenda
• Normativa i usos habituals en l'elaboració de la documentació comercial
• Elaboració de la documentació
• Aplicacions informàtiques per elaborar i organitzar la documentació comercial
4. Càlcul i aplicacions pròpies de la venda
• Operativa bàsica de càlcul aplicat en venda
• Càlcul del PVP (preu de venda al públic)
• Estimació de costos de l'activitat comercial
• Fiscalitat
• Càlcul de descomptes i recàrrecs comercials
• Càlcul de rendibilitat i marge comercial
• Càlcul de comissions comercials
• Càlcul de quotes i pagaments ajornats
• Aplicacions de control i seguiment de comandes
Programa «Promoure l'Ocupació a la Indústria Local (POIL)»
«Promoure l'Ocupació a la Indústria Local (POIL)» és una iniciativa comarcal subvencionada per la Diputació de Barcelona, els Ajuntaments de la comarca i coordinat pel Consell Comarcal del Baix Llobregat, fomenta la col·laboració publicoprivada amb la finalitat de dinamitzar la indústria local del sector de l'alimentació i begudes i del transport vinculat.
El projecte s'emmarca en les línies de treball estratègiques del territori fixades a l'Acord de Concertació Territorial per al Desenvolupament Econòmic Local del Baix Llobregat i el Consell Econòmic Social del Baix Llobregat. Ambdós documents han estat gestats i avalats per tots els municipis i els principals agents socioeconòmics de la comarca. En els seus eixos de treball, aposten per crear vincles publicoprivats amb l'objectiu de potenciar aquelles activitats industrials amb valor afegit; fer una aposta per dissenyar i potenciar una formació professional orientada a les necessitats de les empreses industrials de la comarca i la creació de programes d'inserció que fomentin una ocupació de qualitat.
En aquest projecte hi participen 26 Ajuntaments de la Comarca del Baix Llobregat, coordinats a través del Consell Comarcal del Baix Llobregat, agents socioeconòmics (PIMEC, AEBALL, UGT ,CCOO), centres d’Innovació i la UPC, hi són presents.