La nova xerrada de l'Speaking Corner dóna claus per gestionar el marge i aconseguir beneficis
30/09/2013 22:01Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell ha reprès aquest dilluns a la tarda l’espai Speaking Corner al Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner de Martorell, a la sala de conferències del Molí Empresa.
Una vintena d’emprenedors i d’empresaris han assistit a la xerrada Speaking Corner titulada “La Gestió del Marge. El secret del benefici”, a càrrec de Sebastià García, fundador i director de “García Basco Iniciativas Empresariales” i d'Adquiria”, qui a donat les claus fonamentals per gestionar de manera eficaç el marge i aprendre els mecanismes per aconseguir benefici.
Durant la xerrada, Sebastià Garcia va donar uns fonaments bàsics de com es genera el benefici i la seva relació amb el marge i els distints eixos que conformen aquest marge, donant unes idees bàsiques de cada eix, per mostrar als assistents l’importància de conèixer la gestió econòmica de qualsevol activitat, tant industrial com de serveis. El formador, va comentar com gestionar els preus de venda i com modificar-los sense por a equivocar-nos i va mostrar com es pot saber de forma correcta com de rendible és un producte o un client, tot aixo amb exemples de la vida real i des d’una òptica pensada per qualsevol tipus de negoci, sigui petit o gran.
Els assistents a la xerrada han estat empresaris i emprenedors que ja tenen un negoci en marxa i que volen aconseguir majors beneficis en els seus negocis.
Xerrades periòdiques
L’Speaking Corner és un espai de trobada i de referència en l’àmbit de la creació, dinamització i consolidació empresarial a través de la creació d’espais de tertúlia que ajudin els assistents a participar i interactuar. Aquestes xerrades, impartides per professionals de l’empresa, se celebren amb certa periodicitat al Molí Fariner des de l’any passat. L’Speaking Corner vol donar suport a la generació de valor, l'establiment de contactes, l'aportació d'idees i solucions, i un espai físic per donar a conèixer les noves empreses, els projectes i els seus mercats potencials.