El Centre de Promoció Econòmica recolzarà el programa ‘Dualitza l’Oró’ i ‘Networking’ per a empreses
13/04/2022 08:36L’Institut Joan Oró de Martorell, amb el suport de l’Ajuntament de Martorell i de la Generalitat de Catalunya, organitzen una jornada de presentació del programa ‘Dualitza l’Oró’ i un Networking per a empreses. La cita tindrà lloc el proper 21 d’abril, als 18.00h, a la sala d’actes del Molí Fariner.
La jornada es desenvolupa dins el Premi a la Millor Campanya d’FP Dual, organitzada per CaixaBank Dualitza i el Departament d’Educació de la Generalitat, i forma part del conveni signat entre ambdues entitats amb l’objectiu d’impulsar l’FP Dual.
L’acte s’iniciarà amb l’acollida i presentació, a càrrec de la cap tècnica del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner, Carme Moles. A continuació, es presentaran els centres i cicles formatius a càrrec de la directora de l’Institut Joan Oró, Manolo Amezcua.
Les empreses Solé Diesel i Idisc parlaran de bones pràctiques, es farà una presentació sobre l’FP Dual amb Carme Rey, representant dual de l’Institut Joan Oró, i l’alcalde Xavier Fonollosa en farà la cloenda.
L’acte servirà per explicar a les empreses la modalitat dual de formació professional, en la qual l’estudiant esdevé aprenent i combina la formació en el centre educatiu amb l’activitat a l’empresa.
Alhora, exposaran totes aquelles avantatges i beneficis per a les empreses, com per exemple la millora de la qualificació professional del personal, l’increment de la competitivitat de l’empresa, personal format en la cultura i processos de l’empresa, contribució a la política de responsabilitat social corporativa, identificació i captació de talent i creació d’un planter d’aprenents.
A la part final, es farà un refrigeri i espai de Networking per a aquelles empreses que estiguin interessades en conèixer a d’altres i ampliar la seva xarxa de contactes, compartir experiències o per crear noves oportunitats, col·laboracions i sinergies.
L’accés a l’acte és completament gratuït i podeu accedir al formulari d’inscripció a través d’aquest enllaç.