Biznelis, el joc educatiu en gestió empresarial
12/02/2020 10:56El Moli Empresa va participar amb més de 40 centres educatius de FP en un taller el passat 03 de febrer per aprendre a jugar a Biznelis. Joc educatiu, creat per l'editora sabadellenca Kidnelis i per professors de la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB. L'objectiu va ser ser donar al professorat i tècnics una eina útil i fàcilment aplicable a l’aula i als emprenedors.
La tècnica d’emprenedoria del Molí Empresa, Ana Millán, junt amb més de 40 centres educatius de FP van participar en un taller el passat 03 de febrer per aprendre a jugar a Biznelis.
Des de Catalunya Emprèn, es va oferir la possibilitat als centres educatius i a tècnics d’emprenedoria de participar en un taller formatiu del joc educatiu Biznelis, creat per l’editora sabadellenca Kidnelis i per professors de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), per formar professorat de secundària i de formació professional (FP) d’arreu de Catalunya en emprenedoria.
Biznelis joc educatiu de taula, introdueix els joves en el món de l’empresa i dels negocis. Per això, des de Catalunya Emprèn es considera “una eina estratègica i molt pràctica” per potenciar la formació del professorat i dels tècnics en l’àmbit de l’emprenedoria.
L’objectiu de la sessió va ser donar una eina útil i fàcilment aplicable a l’aula. Durant el taller es van treballar les estratègies i els continguts didàctics per treballar a l’aula. Per a Catalunya Emprèn el professorat és “una peça clau en l’ecosistema emprenedor català i esdevé palanca de canvi entre l’alumnat, el nostre talent”.
Biznelis, creat pels professors d’economia i empresa de la UAB Carme Casablancas i Xavier Verge, és un joc de rol en què els jugadors aprenen més de 125 conceptes bàsics de l’àmbit de l’empresa i “han de tirar endavant els seus negocis tenint en compte que no només es tracta de fer diners, sinó de tenir en compte aspectes com la responsabilitat, el creixement personal i professional o la reversió social dels beneficis”, segons detallen els autors.
Tots els participants del taller van manifestar el seu alt grau de satisfacció vers la dinàmica i també vers el joc i van valorar quasi tots/es els ítems del qüestionari de valoració que els fam facilitar amb puntuacions de 9 i de 10 quedant constatat que el joc és una potent eina d’aprenentatge i d’aplicabilitat i ús a l’aula!
Més Informació