ESCOFET és una indústria arrelada a Barcelona i radicada a Martorell que fabrica i edita productes de qualitat i d'alta gamma en formigó arquitectònic i emmotllat.
La seva estratègia pionera d'anticipació a la demanda en interacció amb els projectistes, el lideratge en la investigació i la creació d'un vocabulari universal d'elements urbans, així com el seu precís servei de logística, són les claus del creixement i l'expansió internacional d'Escofet.
Des de la seva fundació, Escofet contribueix a millorar la qualitat de vida i l'imaginari dels ciutadans. Empra un gran component d'innovació i criteris constructius que han obert nous camins en la creació de l'espai urbà i l'edificació, explotant la millor tecnologia aplicada a l'excel·lència del formigó, que s'estén també a altres materials.
Escofet impulsa la creació d'un espai urbà atemporal i els seus productes romanen vigents gràcies al disseny rigorós, la universalitat en la seva aplicació i la seva estricta condició material, definint un vocabulari urbà relacionat amb la història i bolcat en el futur.
ESCOFET encarna una manera de treballar oberta i diferent. Ens basem en l'intercanvi multidisciplinari d’equips externs d'arquitectes, dissenyadors i artistes capaços de reinterpretar una i altra vegada cada procés i cada material, fins a obtenir els resultats que puguin posar a les nostres mans la capacitat de crear i difondre noves solucions. La nostra experiència ens permet brindar tot el suport com a consultors especialistes en el desenvolupament de projectes de gran complexitat i oferir una resposta a mida. D'aquesta manera Escofet se situa en la intersecció arquitecte-projecte-producte. Un encontre que ofereix el millor avantatge competitiu per gestionar els esmentats projectes i estandarditzar peces singulars, per complexes que aquestes siguin, en un nou catàleg d'elements més estimulants i d'ús universal.
Protegir i promoure la innovació empresarial, no només des de la producció, sinó també des de la creació de valors intangibles com la cultura material i la imatge associada a la marca, constitueixen el paradigma d'Escofet.