Regim de Domiciliacio
Règim de Domiciliació
Que és? Serveis Accés / Lloguer Empreses del viver
Requisits i sol·licitud per accedir Règim de domiciliació Preus serveis Conveni
Servei de domiciliació i modalitats
- La domiciliació és un règim d'ubicació al VIVER consistent en una adreça i un número de telèfon per a rebre documentació i trucades.
- Són usuaris del règim de domiciliació els professionals o les empreses que hagin signat el pertinent Conveni de Cessió d'Ús i Prestació de Serveis.
- S'estableix la modalitat de domiciliació simple o sense espai destinada a aquells professionals o empreses que no necessiten espai físic però sí una adreça i un telèfon per a rebre documentació i trucades, així com el servei de recepció de visites.
Establiment del servei de domiciliació sense espais i prestacions que comprèn
- El servei de domiciliació sense espai s'estableix mitjançant conveni entre l'Ajuntament de Martorell i l'empresa o el professional interessats.
-
Aquest servei comprèn les següents prestacions:
- Distribució de correspondència ordinària, de tal manera que la correspondència i les comunicacions per als usuaris ubicats en el centre es dipositaran diàriament a les bústies individuals instal·lades a la recepció de l'àrea de serveis a les empreses.
- Recepció de correu certificat amb la prèvia autorització de l'usuari ubicat.
- Lliurament de correspondència a Correus, essent els usuaris responsables del franqueig.
- Accés a les sales de reunions prèvia disponibilitat i al club de l'emprenedor.
Per a més informació consultar el document íntegre: REGLAMENT del Viver d'Empreses i Club de l'Emprenedor de Martorell
Sol·licitud Domiciliació viver empreses