donem impuls a l'emprenedor!

Empresa de serveis cerca un/a Responsable de trànsit, gestió de flotes i serveis.

21/01/2015

Empresa de serveis ubicada al Vallès amb cobertura 365 dies/any, requereix incorporar un/a Responsable de trànsit, gestió de flotes i serveis.

En dependència directa de la Direcció General i actuant com staff / coordinador per a la resta de l'equip, es responsabilitzarà de planificar, gestionar, controlar, assignar i redistribuir si cal, els serveis urgents i previstos, així com les rutes més òptimes a cada un dels equips de treball, establint prioritats en funció de les necessitats tant del client, com internes, com de les xarxes comercials.

Per a això durà a terme les següents funcions:

- Gestió i supervisió de les activitats de la flota pròpia vehicles i de personal a càrrec.
- Elaboració d'ordres de treball (distribució de serveis, valoració de càrregues de treball ...).
- Gestió d'horaris, fitxatges, vacances, torns ...
- Supervisió del correcte manteniment de tota la flota de vehicles i del compliment dels requisits legals (control de multes, incidències, revisions, assegurances, itv ...).
- Ús de recursos informàtics (CRM ...) i tecnologies de la informació (GPS, terminals mòbils ...) per maximitzar el rendiment de la programació, fer el seguiment de la flota, planificar les rutes i controlar la disponibilitat dels vehicles i personal operari per a l'assignació de nous serveis.
- Supervisió i control de documentació, gestió d'albarans ...
- Contacte amb el client per a la definició de les característiques dels serveis, la gestió d'incidències ... així com per a l'atenció postvenda (seguiment i fidelització)

REQUISITS

- Cal experiència mínima de 3 anys en lloc de treball similar duent a terme gestió d'equips en moviment i serveis tant urgents com preveu, en empresa de serveis amb cobertura 365 dies / any.
- Alt maneig del Paquet Office (especialment Excel).
- Habituat / da a treballar amb eines tipus CRM per a la gestió comercial i logística.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
- Es valorarà molt positivament el maneig d'eines informàtiques i de tecnologies de la informació per a la gestió (GPS, terminals ...).

S'OFEREIX

- Estabilitat laboral i possibilitats de desenvolupament professional.
- Jornada completa.
- Retribució a negociar en funció de la vàlua de la candidatura

Interessats, enviar directament CV i carta de presentació indicant Ref. TRA a info@angelbuxoconsultoria.com

Contactar

NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament:  Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell.  Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat

Veure tots els anuncis