"Com preparar visites comercials i tancaments" (EMPRESES)
Formació per a empreses i emprenedors21/05/2014 16:00 Sala Conferències Molí Empresa (Centre de Promoció Econòmica Martorell)
INSCRIPCIONS TANCADES
Curs de Formació
DATA:
Dies: 21, 23, 26 i 28 de maig de 2014
Horari: de 16.00 a 20.00 h
DURACIÓ:
4 sessions (16 h)
ÀMBIT:
Màrqueting i comercialització.
A QUI VA DIRIGIT:
Empresaris i empresàries. Responsables de vendes i de comercialització de productes per empreses PIME. Petits empresaris i autònoms
d’empreses de serveis o productes. Tot el personal que forma part d’un engranatge dins l’empresa.
OBJECTIUS:
- Donar les eines per fer de l’emprenedor un bon gestor del seu negoci: generador de relacions comercials
- Proporcionar les eines per establir complicitat i connexió amb el client
- Realitzar visites comercials d’una forma efectiva
CONTINGUT:
Sessió 1
• Objectiu: Conèixer l'abast de la comunicació amb el client
• Contingut:
- La Comunicació eficaç amb el client:
* Barreres de la comunicació
* El Feed-back
- Eines de la comunicació eficaç:
* Credibilitat
* Interès
* Empatia
* Assertivitat
* Escolta activa
* Casos de Roll-Play (aplicats a la realitat de l’empresa)
Sessió 2
• Objectiu: Conèixer l'acte de la venda i les necessitats del client
• Contingut:
- L’acte de la venta
* Obtenir la informació prèvia del client , com ?
* Anàlisis dels factors que influeixen en l’èxit de la venda
* Causes d’èxit o fracàs del a venda
- Identificació de les necessitats del client.
* Anàlisis del tipus de client actual
* Anàlisis de la negociació (etapes)
* Com identificar els mòbils de compra des de el punto de vista psicològic
* Identificació dels factors que poden inhibir la venta / negociació
- Casos de Roll-Play (aplicats a la realitat de la empresa)
Sessió 3
• Objectiu: La relació amb els clients
• Contingut:
- La relació amb els clients
* Recursos de la prospecció amb els clients actuals
* Tipologies del comprador i com actuar davant d’elles
- Preparació de les entrevistes : tècniques d’adequació i personalització
Sessió 4
• Objectiu: La negociació
• Contingut:
- La negociació amb el client per realitzar un bon tancament / compromís:
- Preparació de les entrevistes: tècniques d’adequació i personalització
* Preparar i crear alternatives amb el client
* Preparar un bon tancament con el client
* Preparar un bon compromís
* Donar valor a les concessions
- Casos de Roll-Play (aplicats a la realitat de la empresa)
Curs a càrrec de Marta Casas Olivella, a la sala de conferències del Molí Empresa, a les instal·lacions del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del riu s/n, Martorell).
MÉS INFORMACIÓ: moliempresa@martorell.cat o al telèfon 93 775 31 01
PLACES LIMITADES (Màxim 15 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions
INSCRIPCIONS: INSCRIPCIONS TANCADES
Amb el suport:
NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament: Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell. Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat