”Cinc tècniques i quatre estratègies infal·libles per fidelitzar als clients” (EMPRESES) Collbató [TELEFORMACIÓ]
Formació per a empreses i emprenedors21/04/2020 09:30 Casal de Cultura de Collbató (Passeig Mansuet, 9, Collbató)
Sessions informatives
[TELEFORMACIÓ]
DATA:
Dies: 21 i 28 d’abril de 2020
Horari: de 09.30 a 13.30 h
DURACIÓ:
2 sessió de 4 h
ÀMBIT:
Emprenedoria
A QUI VA DIRIGIT:
Sessió adreçada a persones emprenedores, professionals, autònoms/es i empresaris/àries.
OBJECTIUS:
Treballarem amb les 5 millors estratègies que pots aplicar perquè la teva empresa gaudeixi d’una cartera de clients fidels. Estratègies d'èxit sobre com convertir als teus clients en clients habituals, i que recomanin la teva marca a tota la seva xarxa de contactes.
CONTINGUTS:
Sessió 1:
• Objectius:
- Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat.
- Entendre que la fidelització de clients és una forma d'assegurar-nos les vendes,
ja que és més fàcil i barata conseguir que un client repeteixi compra que un client
nou compri. A més, el consumidor que realitza una segona compra gasta tres
vegades més que el nou i fins a cinc vegades més si repeteix una tercera.
• Continguts:
- Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora:
* Conèixer i personalitzar l’atenció al client.
* Servei postvenda.
* Manteniment.
* Garanties.
* Upp- selling.
- Experiències d’usuaris a un nivell superior:
* Petits detalls que marquen la diferència.
- Mantenir una coherència de marca:
* Compartir el missatge.
- Comunicació amb el client:
* Interactuar amb el client per saber quèvol i què pensa.
- Diferenciació:
* Què podem oferir que ens faci únics.
Sessió 2:
• Objectius:
- Arriba el moment de posar-se en acció. Treballarem amb les 4 tècniques per
excel•lència i també veurem exemples creatius d'empreses amb èxit.
• Continguts:
- Programes de fidelització i descomptes:
* Tipus i característiques dels diferents programes.
- Vendes Vips:
* Venda privada i exclusiva.
- Factors Sorpresa:
* Invitacions, detalls i accions especials.
- Canals de comunicació àgils:
* Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes social etc...
Curs a càrrec de Esperança Esteve Herrera (Barrachina CastellaConsulting,SL),a les instal•lacions del Casal de Cultura de Collbató (Passeig Mansuet, 9, Collbató).
INSCRIPCIONS: Omplint aquest formulari (Clicar sobre l'enllaç)
Amb el suport:
NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament: Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell. Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat