"Innovació en màrqueting i vendes: noves formes d’arribar al mercat" (EMPRESES) Sant Andreu de la Barca
Formació per a empreses i emprenedors07/10/2019 09:30 Centre Escoles Velles (Carretera de Barcelona núm 1 • 08740 Sant Andreu de la Barca)
Tallers de consolidació i creixement d'empreses
DATA:
Dies: 7 i 14 d’octubre de 2019
Horari: de 09.30 a 14.30 h
DURACIÓ:
2 sessions de 5 h (10 hores totals)
ÀMBIT:
Màrqueting i comercialització
A QUI VA DIRIGIT:
Equips directius orientats a la comercialització, màrqueting,vendes icomercialització.
OBJECTIUS:
Analitza al detall la innovació en màrqueting i vendes de la teva companyia, converteix-la en un dels motors de creixement, organitza la dinàmica de participació i aprèn que no és necessari tenir idees revolucionàries, sinó que petites aportacions originals per complir els objectius
CONTINGUTS:
Sessió 1:
Objectius:
- Tenir una caixa d'eines per proposar novetats.
- Ajudar a fer evolucionar, a través de l’innovació i la creativitat, els serveis queoferim i com els comercialitzem.
- Compartir amb altres professionals alternatives a la forma tradicional de plantejar les nostres activitats de comercialització dels nostres serveis.
- Actualitzar-nos en tècniques d'innovació en màrqueting i vendes.
Continguts:
- Preparar-se per ampliar les oportunitats d'innovació en l'empresa més enllà del producte i la tecnologia.
- Conèixer fórmules per estrènyer el contacte amb el mercat i que ajudi a renovar el negoci i l'oferta.
- Saber com augmentar l'originalitat de les propostes.
- Aprofitar el coneixement de les noves tendències en vendes d'una manera innovadora.
- Conèixer formes de prendre el vol de mercats saturats on els competidors no es diferencien.
Sessió 2:
Objectius:
- Entendre les diferències entre els diferents tipus d'innovació.
- Entendre el paper de la creativitat en el procés d'innovació.
- Aprendre com generar micro novetats des de la responsabilitat comercial.
- Aprendre a multiplicar el valor d'aquestes idees gràcies a compartir-les amb altres.
Continguts:
- La diferència entre les micro novetats i les macro novetats.
- L'efecte multiplicador de les novetats.
- Els 5 escenaris d'inspiració possibles des de la perspectiva de vendes:
* Des del client.
* Des de la competència.
* Des d'un altre sector.
* Des de dins em proposen.
* El meu problema/el meu error.
Curs a càrrec de Matilde Martinez Casanovas (CreaInnova Institute de Kirson Invest, SL), a les instal•lacions del Centre d’ Escoles Velles (Carretera de Barcelona, 1 de Sant Andreu de la Barca)
El cost d’aquesta formació és de 1200 € a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Es prega compromís d’assistència.
MÉS INFORMACIÓ: nredondo@sabarca.cat o al telèfon 93 635 64 07
PLACES LIMITADES (Entre 7-15 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions
INSCRIPCIONS: Omplint aquest formulari (Clicar sobre l'enllaç)
Amb el suport:
NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament: Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell. Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat