"Atents a la trucada!" (MARTORELL ADAPTA'T)
Formació per a aturats19/11/2013 09:00 Molí Fariner · Centre de Promoció Econòmica
INSCRIPCIONS TANCADES
Programa "MARTORELL ADAPTA'T": Accions formatives transversals per millorar l'ocupabilitat
DATA:
Dies: 19, 21, 26 i 28 de novembre de 2013
Horari: De 09:00 a 14:00 hores
DURADA:
20 HORES: 4 sessions de 5 hores.
ÀMBIT:
Ârea de habilitats socials.
A QUI VA DIRIGIT:
Demandants d’ocupació inscrits al Servei Local d’Ocupació de Martorell i que vulguin millorar el seu procés de recerca activa de feina.
OBJECTIUS:
Comunicació telefònica professional. Aplicar pautes, tècniques i codi de comportament per a expressar-se amb la màxima efectivitat, correcció i persuasió en l’atenció telefònica.
CONTINGUT:
- Passos per a identificar un bon servei
- Tècniques per a obtenir una eficaç atenció telefònica
- Actitud proactiva
- Saber escoltar
- Imatge telefònica
- Somriure telefònic
- Excel·lència en l’atenció al client i/o usuari
- Percepció de l’usuari i client
- Percepció del servei
- La resposta eficaç i comprensible de les peticions dels usuaris
- Solució de problemes i reclamacions del client/usuari
METODOLOGIA:
Aquesta acció s’integra dins dels programes de desenvolupament competencial PHROVA®, per a l’entrenament i desenvolupament d’habilitats personals i professionals.
Amb un innovador format “joc formatiu”, aquesta metodologia, basada en el concepte de Pedagogia lúdica, planteja desenvolupar competències professionals per via d’unes determinades situacions emulades i/o simulades, prèviament dissenyats.
Actualment està reconegut el valor del joc formatiu per a l'adquisició de coneixements, tècniques i habilitats, però sobretot, pel seu valor per a actuar sobre les actituds. Amb l’ús de la metodologia lúdica es pretén aprendre a analitzar situacions complexes i la recerca de solucions a problemes concrets d’una manera més ràpida i eficaç.
Mitjançant ATENTS A LA TRUCADA! es planteja un circuit d’activitats que simulen situacions reals en diferents ocupacions relacionades amb l’atenció telefònica. Cadascuna d’aquestes activitats s’acompanya d’una fitxa d’instruccions i de treball per tal que els participants puguin tenir tots els elements necessaris, a l’abast, per a la seva resolució.
ATENTS A LA TRUCADA! planteja la simulació (mitjançant situacions i activitats) de les condicions de determinades tasques i funcions relacionades amb l’atenció telefònica, a nivell professional. El joc planteja la creació de SAT (Serveis d'Atenció Telefònica), on els participants que els han de representar, participen en la demostració per a aconseguir salvaguardar la pròpia imatge professional i la de la organització amb l´ús del telèfon, resolent, peticions, queixes i reclamacions.
Curs a càrrec de PHRO - PROFESSIONAL HR & ORGANIZATION, a les instal·lacions del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del riu s/n, Martorell).
MÉS INFORMACIÓ: moliempresa@martorell.cat o al telèfon 93 775 31 01
PLACES LIMITADES (Màxim 20 participants)
INSCRIPCIONS: INSCRIPCIONS TANCADES
NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament: Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell. Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat