donem impuls a l'emprenedor!

"Millorar la gestió per reduir despeses" (EMPRESES) Sant Andreu de la Barca

Formació per a empreses i emprenedors
16/10/2018 09:30 Centre Escoles Velles (Carretera de Barcelona núm 1 • 08740 Sant Andreu de la Barca)

Tallers de consolidació i creixement

DATA:

Dies: 23 i 30 d’octubre de 2018
Horari: de 09.30 h a 13.30 h

DURACIÓ:

2 sessions de 4 h ( 8 hores totals)

ÀMBIT:

Econòmica, financera i fiscal

A QUI VA DIRIGIT:

Sessió informativa adreçada persones propietàries o directores d’empreses de recent creació amb menys de 5 anys de vida de qualsevol sector que vulguin millorar la seva formació en la direcció de persones.

OBJECTIUS:

Fer que els directius i gestors de les empreses aprenguin a analitzar aspectes econòmics i financers essencials de la seva empresa, per poder refer l’estructura de costos i aconseguir la viabilitat de la companyia.

El taller pretén:

- Ensenyar a analitzar els comptes de resultats propis i de la competència.
- Fer comprendre la pròpia estructura de costos i pensar com hauria de ser.
- Respecte a la gestió de les compres, analitzar com es negocia amb els proveïdors; des del punt de vista de preus, volum de compra, terminis de lliurament, costos de transports i terminis de pagament.
- A nivell financer, saber negociar amb les entitats financeres i poder escollir quin instrument financer s’adapta a les nostres necessitats.

El personal directiu ha d’aprendre a reinventar, reconduir o reformar la seva empresa per aconseguir la viabilitat econòmica i financera.

CONTINGUTS:

Sessió 1: 

Objectiu:

- Analitzar el compte de resultats per poder valorar l'evolució de les vendes i les despeses variables, el marge ponderat i el comportament de les despesesd'estructura.
- Ensenyar a pensar altres formes de realitzar els processos per reduir despeses.
- Millorar la gestió de les compres per poder incrementar la competitivitat de l’empresa. Els participants aprendran a fer un pla de compres per comprar allò que és necessari i en el moment idoni.
- Aprendre a negociar amb els proveïdors per reduir costos com les despeses
financeres, assegurances, transports, etc.

Continguts:

- Anàlisi de l’empresa per millorar la gestió.
- Com imputar el total de costos als meus productes o serveis:
* Volum de facturació necessària en funció dels costos.
* Anàlisi del compte de resultats per millorar la gestió.
* Reinventar el negoci per reduir costos.
- Com reduir costos en la gestió de les compres:
* Realitzar un pla de compres per controlar els costos.
* Formes de col-laboració amb els nostres proveïdors per reduir costos.
* Aspectes imprescindibles a pactar amb els proveïdors.

Sessió 2: 

Objectiu:

-  Conèixer el cicle de maduració i els terminis de cobrament i pagament per analitzar el cicle de caixa.

-  Analitzar instruments financers actuals i conèixer quina utilitat té cada instrument financer.

-  Aprendre a fer pressupostos de tresoreria per analitzar la nostra necessitat financera.

Continguts:

- Com reduir la despesa financera.
- Negociació de terminis per aconseguir el cicle de caixa suficient per tresoreria.
- Instruments financers en funció de les meves necessitats.
- Com evitar les errades habituals de finançament.
- El pressupost de tresoreria com a eina de control.

 

Curs a càrrec de Lourdes Pérez Retamero (Educaemotions), a les instal-lacions de l'edifici de l'Agència de Desenvolupament Local Escoles Velles (Carretera de Barcelona núm 1  08740 Sant Andreu de la Barca)

El cost d’aquesta formació és de 880€, a l’alumne no li suposa cap cost,  ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Es prega compromís d’assistència.
 

MÉS INFORMACIÓ: nredondo@sabarca.cat o al telèfon 93 635 64 07

PLACES LIMITADES (Entre 7-15 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions

INSCRIPCIONS:  Omplint aquest formulari (Clicar sobre l'enllaç)
 

Amb el suport:

NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament:  Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell.  Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat

Veure totes les activitats