"10 claus per vendre + al segle XXI" (EMPRESES)
Formació per a empreses i emprenedors29/09/2015 09:30 Cal Rapissa (Servei de Promoció Econòmica d'Olesa de Montserrat)
Curs de Formació
DATA:
Dies: 29 de setembre i 1 i 6 d’octubre de 2015
Horari: de 9.30 a 13.30 h
DURACIÓ:
3 sessions (12 h)
ÀMBIT:
Màrqueting i comercialització
A QUI VA DIRIGIT:
Empresaris i empresàries, personal directiu general i directiu relacionat amb les àrees comercial i/o màrqueting.
OBJECTIUS:
El taller està pensat com un “espai per ajudar a pensar” on l0’emrpesari interactuï amb un professional amb una dilatada vida empresarial, seguint i compartint situacions i experiències que tenen com objectiu descobrir les seves oportunitats de millora. S’analitzaran les diferents claus del màrqueting i es revisaran els conceptes bàsics de la relació amb els clients i això ens permetrà qüestionar-nos el que fem, el com ho fem i com ho podríem fer millor.
Finalment, el gran objectiu del taller és obrir els ulls dels empresaris i empresàries per donar una radical orientació al client a les seves empreses sigui quina sigui la seva orientació actual i en aquest sentit serà clau la interacció amb el ponent per aflorar els dubtes de les empreses i aportar solucions i/o alternatives durant el propi taller.
CONTINGUT:
Sessió 1
- Objectiu:
- Explicar el concepte de com donem valor als clients, com ho fan els capdavanters? Com hem d’empatitzar amb els nostres clients, visualitzarem el cas d’una petita empresa a través d’una tècnica molt simple i treballarem els casos de les persones participants.
- Continguts: Representant el Negoci
- Models de creixement
- Per què ens compren?
- Valor per preu
- Què és i no és Estratègia
- Casos de “valor x preu”
- L’estratègia dels oceans
- Fronteres del mercat
- o Variables del negoci d’un cas
- o Mapa estratègic de l’empresa “cas”
- o Esquema de les quatre accions
- o Anàlisi esquema de les sis vies per cercar noves fronteres.
Sessió 2
- Objectiu:
- Analitzarem i donarem contingut al concepte d’orientació al client des d’una vessant transversal (producte, venedors, canals), la gran oportunitat que suposa utilitzar pro activament Internet com si fos el millor venedor de l’empresa, i de quina manera l’excel•lència ens donarà un avantatge competitiu sostenible.
- Continguts
-
Fonaments del nou màrqueting de clients.
- El Màrqueting del segle XXI no és una batalla de productes sinó de percepcions.
- Els deu manaments del nou Màrqueting
- Conceptes per una orientació a client activa
- Claus per a l’èxit de la col•laboració.
-
Final del màrqueting del producte
- El final del màrqueting de producte
- El client l’actiu més important
- Les Quatre “Ps” versus les Tres “Vs”
- Valor actual i potencial del client
- La gran oportunitat d’Internet
-
20 Habilitats dels venedors excel•lents
- El diccionari és l’únic lloc on la paraula èxit es troba abans que la de treball (frase)
- Les 10 habilitats de supervivència
- Les 10 habilitats complementaries
Sessió3
- Objectiu:
- Analitzarem i visualitzarem com s’interrelacionen l’excel•lència, la fidelització, la informació i la tecnologia(a través del CRM) per fer créixer l’actiu més important de l’empresa que són els clients actuals i a la vegada enfortir el concepte de que és necessari avaluar els resultats per client per assignar millor les accions, recursos, i despeses.
- Continguts:
- El preu no és tan crític com la percepció que es té d’ell
- Identificar i conèixer els clients (el CRM)
- Lleialtat del client
- La segmentació
- La rendibilitat per client
- Noves estratègies de fidelització
- La millor manera de preveure el futur, és conèixer el passat.
- Per qu+e marxen els clients?
- Els clients fidels costen menys
- Intel•ligència de clients
- Models de fidelització
- Optimització de les xarxes comercials
- El bon comercial
- Objectius: SMART
- El canal i la desintermediació
- Intel•ligència de les vendes
- Màrqueting one to one
- Màrqueting tradicional vs màrqueting one to one
- Els pilars del màrqueting one to one
- Industrialització vs personalització
- ROC 8són els clients els que generen el resultat i no els productes
- Posar-se les sabates del client
- Orientació a client vs orientació a producte
- Les regles bàsiques del ROC
Curs a càrrec de Joan Jubert Mangado (Jubert & Partners, S.L.), a les instal·lacions de Cal Rapissa · Servei de Promoció Econòmica d'Olesa de Montserrat (c/ Ample, 25 · 08640 Olesa de Montserrat).
MÉS INFORMACIÓ: aj147.comercturisme@olesam.cat o al telèfon 93 778 67 00
PLACES LIMITADES (Màxim 20 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions
INSCRIPCIONS: Omplint el formulari d'inscripcions que us facilitaran al Servei de Promoció Econòmica d'Olesa de Montserrat (c/ Ample, 25 · 08640 Olesa de Montserrat) o o al telèfon 93 778 67 00
Amb el suport:
NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament: Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell. Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat