"Màrqueting digital: Tot el que necessites per l’estratègia del teu negoci a internet"(EMPRESES)
Formació per a empreses i emprenedors10/11/2015 09:00 Sala Conferències Molí Empresa (Centre de Promoció Econòmica Martorell)
Curs de Formació
DATA:
Dia: 10 de novembre de 2015
Horari: de 9.00 a 13.00 h i de 16.00 a 19.00 h
DURACIÓ:
1 sessió (7 h)
1 Tutoría individual (6 h)
ÀMBIT:
Màrqueting i comercialització
A QUI VA DIRIGIT:
Empresaris, responsables àrea de màrqueting, responsables projecte Internet de l’empresa.
OBJECTIUS:
Dotar a l’empresa de coneixements bàsics per crear de forma efectiva un pla d’accions a Internet. Orientar i acompanyar a l’empresa en la selecció o modernització del seu web en funció dels seus objectius, i recursos, selecció de les eines digitals de promoció més adequades, i assessorar-los amb les pautes a seguir en la seva aplicació.
CONTINGUTS:
A) Tutoria grupal
Sessió 1
- Objectius:
- Alhora de crear o valorar el nostre web, una visió de les diferents opcions tecnològiques ens pot ajudar a seleccionar què és el que necessitem una funció dels nostres objectius, necessitats i recursos disponibles.
- En aquesta primera sessió, descobrirem com planificar una web d’empresa de forma efectiva, pensant en tecnologia, en el nostre client, i en el nostre producte o servei.
- Continguts:
- Introducció, terminologia més freqüent utilitzada.
- Repàs de les variables o punts clau a tenir en compte abans d’iniciar el projecte: factors interns i externs.
- Selecció de la tecnologia en funció dels objectius: gestor de continguts, ecommerce, codi obert, mòbil, noms de dominis, ...
- Definició de l’arquitectura dels continguts, comunicació funcionalitat.
- La importància de l’enfocament cap al client versus el producte.
Sessió 2
- Objectius
- Tenim moltes eines de promoció a Intenet al nostre abast, però, quines són les més adients per la meva empresa? Sabem com funcionen?... SEO, SEM, xarxes socials, un repàs dels seus punts clau ens ajudarà a identificar les més adequades par al meu negoci.
- Per últim hem de conèixer la seva efectivitat, treballant els punts clau sobre el control i seguiment de la meva web d’empresa.
- Continguts
- El posicionament natural/orgànic en cercadors (SEO), des de l’anàlisi de la nostra web, fins el posicionament en primera pàgina.
- Les campanyes de publicitat CPC (SEM); conceptes bàsics i punts clau de configuració.
- Definició dels punts clau de selecció i acció a les xarxes socials, de forma coherent en funció dels meus recursos, producte i client; Facebook, Twitter, Linkeding, Youtube, Pinterest, i més.
- Selecció de les eines de promoció i publicitat més adientes en funció dels meus objectius i recursos.
- Control i seguiment del meu web: eines per calcular el retorn de la inversió (ROI) i GoogleAnalytics.
B) Tutoria Individualitzada
Sessió 1
- Objectius
- Conèixer quin és el diagnòstic de la pàgina web de l’empresa: analitzar situació actual del web.
- Contingut
- Es valorarà especialment les característiques tècniques de la pàgina, la seva adaptació als cercadors, l’adaptació al màrqueting de l’empresa i el posicionament respecte la competència, entre d’altres aspectes.
Sessió 2
- Objectius
- Avaluar l’actual estratègia digital de l’empresa, i de les accions realitzades.
- Continguts
- S’analitzaran les accions de promoció portades a terme per l’empresa i la seva idoneïtat dins de l’estratègia general de l’empresa.
Sessió 3
- Objectiu
- Recomanacions “a mida” per aconseguir els objectius de l’empresa mitjançant Internet.
- Continguts
- S’elaborarà un recull de recomanacions per seguir l¡estratègia digital a llarg del temps i la seva monitorització.
Curs a càrrec de Jordi Argelich / Victor de Francisco (Consultora Think About Export, SL), a la sala de conferències del Molí Empresa, a les instal·lacions del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del riu s/n, Martorell).
MÉS INFORMACIÓ: moliempresa@martorell.cat o al telèfon 93 775 31 01
PLACES LIMITADES (Màxim 6 empreses)
INSCRIPCIONS: Omplint el següent formulari (Clicar sobre l'enllaç)
Amb el suport:
NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament: Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell. Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat